خدا میبیند...

یکی هست،تو قلبم..اسمش خداست...

خدا میبیند...

یکی هست،تو قلبم..اسمش خداست...

سلام خدای مهربونم..نمیدونم بگم حالت خوبه یانه؟با این همه بدی بازم حالت خوبه؟؟؟خدایا خیلی صبوری..خیلی..
خدا جون اینجا ما تو دنیا هستیم ودل بعضیامون خیلی گرفته:(خدایا تو بالای آسمونی؟اگه همه جا هستی پس چرا وقتی یادت میفتم سرمو بالا میگیرم؟؟؟
خدایا من خیلی گناه دارم..میدونم که هیچوقت شاید نتونم دینم رو برای تو خالص کنم..کاش همونطور که تو خدایی میکنی ما هم یه ذره بندگیتو میکردیم..کاش ما رو نمیفرستادی این پایین..دلم تنگ شده برات..کاش اینقدر ازت دور نبودم..کاشکی اینقدر عاشقت بودم که از عشق تو میمردم..کاش..

  • مهدیه بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی